سرمربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان گفت : در دیدار مقابل کاله به فکر کسب ششمین پیروزی متوالی خود هستیم.
 
به گزارش راسخون، مصطفی کارخانه در گفت‌وگو با فارس، درمورد شرایط تیم والیبال باریج اسانس و صدرنشینی این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: من و بازیکنانم تلاش زیادی داشتیم که بتوانیم به صدرجدول برسیم و شک نداشته باشید که در ادامه مسابقات هم تمرکزمان روی پیروزی برا حریفان است و به راحتی صدر جدول را از دست نخواهیم داد.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه در هفته گذشته توانستیم پنجمین پیروزی متوالی خود را مقابل جواهری بازرگانی گنبد کسب کنیم. می‌دانستیم بازی سختی خواهیم داشت و این موضوع را به بازیکنانم هم منتقل کرده بودم که خوشبختانه بازیکنانم به خوبی این موضوع را درک کردند.
 
سرمربی باریج اسانس درخصوص تغییر و تحول در کادر فنی تیم گنبد و تاثیرات آن بر شکست هفته گذشته خاطرنشان کرد: دوجی از مربیان خوبی و با سابقه والیبال ایران است؛ مدیران تیم جواهری حتماً برای تغییر سرمربی تیم خود دنبال ایجاد شوک در تیم بودند. میرحسینی هم مربی خوبی است و می‌تواند روزهای خوبی را در گنبد سپری کند.
 
کارخانه درخصوص بازی بعدش تیمش برابر کاله آمل عنوان کرد: کاله مدافع عنوان قهرمانی است، اما با توجه به اینکه قهرمانی ما در نیم فصل نخست قطعی شده است با خیالی آسوده به مصاف حریف خود می‌رویم. بدون شک آملی‌ها را آنالیز خواهیم کرد تا بتوانیم ششمین پیروزی متوالی خود را هم رقم بزنیم.
/2759/